Všeobecné obchodní podmínky (VOP)
Všeobecné obchodní podmínky obsahují všechny důležité právní informace týkající se prodeje a poskytování kurzů prostřednictvím webu www.znakohratky.cz. Tyto podmínky poskytují veškeré nezbytné informace, které byste měli znát předtím, než dokončíte svou objednávku. Před uzavřením smlouvy vyjadřujete svůj souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami tím, že zaškrtnete příslušné políčko v objednávkovém formuláři. Tím se Všeobecné obchodní podmínky stávají součástí uzavřené smlouvy a jsou pro Vás závazné.
1. Předmět Všeobecných obchodních podmínek ke kurzům a seminářům pro rodiče programů Baby Signs®
1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují postupy a podmínky, za nichž Mgr. Hana Rezek,
Zapsána v živnostenském rejstříku:
IČO: 22025901
Sídlo: Za Obchody 842, 27711 Neratovice
Telefon: +420 777 469 743
E-mail: znakohratky@gmail.com
(dále jen společnost) poskytuje služby spočívající v pořádání vzdělávacích kurzů a seminářů.
2. Definice pojmů
2.1 Společnost: Hana Rezek je osoba podnikající na živnostenský list, dle českého práva, která poskytuje služby spočívající v pořádání kurzů a seminářů, kde vystupuje na straně poskytovatele služeb (v daňovém dokladu uvedena jako dodavatel).
2.2 Zájemce: Zájemce je osoba, která prostřednictvím formulářů “registrace na kurz” a "registrace na seminář" (dále jen žádost) požádá společnost o zařazení na seznam zájemců o kurzy pořádané společností. Společnost je oprávněna zasílat těmto zájemcům nabídky kurzů pořádaných společností.
2.3 Účastník: Účastník je fyzickou osobou, která se prostřednictvím přihlášky ve formě webového formuláře na stránkách společnosti přihlásí na kurz či seminář pořádaný společností. Účastník je vždy konečným příjemcem služby. Účastník může být osobou odlišnou od osoby, která vstupuje do smluvního vztahu se společností na straně účastníka (např. dar). V tomto případě se účastník označuje jako konečný příjemce služby (pro účely vystavení daňových dokladů). Účastník se stává účastníkem kurzu či semináře ve chvíli, kdy dojde platba za kurz či seminář na účet společnosti.
2.4 Náhradník: Náhradníkem je fyzická osoba, která se přihlásila na kurz či seminář jako účastník a které společnost sdělila e-mailem, že je vedena jako náhradník z důvodu překročení maximálního počtu účastníků.
2.5 Náhradní účastník: Náhradní účastník je osobou, která splňuje předpoklady být účastníkem a kterou účastník označí za osobu, která se kurzu či semináře účastní na místo účastníka.
2.6 Třetí osoba: Třetí osoba, je osoba, která platí za účast na kurzu či semináře za někoho dalšího, a která vstupuje do smluvního vztahu na straně příjemce služby. Pro účely vystavení daňových dokladů je označována jako odběratel - plátce.
2.7 Kurz: Kurzem se pro účely smluvního vztahu mezi společností a účastníkem rozumí vzdělávací kurzy, které pořádá a nabízí společnost.
2.8. Seminář: Seminářem se pro účely smluvního vztahu mezi společností a účastníkem rozumí vzdělávací semináře, které pořádá a nabízí společnost.
2.9 Přihláška: Přihláška je formulář vyplněný účastníkem prostřednictvím formuláře na webových stránkách společnosti.
2.10 Webové stránky: Webovými stránkami jsou www.znakohratky.cz
2.11 Výukový materiál: Výukový materiál je materiál společností Baby Signs® a Go Kids!®, jenž je buď nezbytnou a povinnou součástí Kurzu (Znakování se zpěvem a hrou I., II.) a jako takový je zahrnut v pořizovací ceně Kurzu, nebo se jedná o doplňkový materiál, jež si může účastník, zájemce i třetí osoba zakoupit.
3. Vymezení smluvních stran
3.1 Poskytovatelem služeb je Hana Rezek (společnost). Příjemcem služeb je vždy fyzická osoba (účastník). Účastník se vždy přihlašuje na kurzy prostřednictvím přihlášky ve formě webového formuláře na stránkách společnosti. V některých případech může na straně účastníka vystupovat i třetí osoba, právnická nebo fyzická osoba, která je plátcem ceny kurzu. Na daňovém dokladu platby za cenu kurzu je vždy uvedena jako odběratel.
4. Podmínky účasti na kurzu a semináři
4.1 Není-li v podmínkách kurzu určeno jinak, účastníkem kurzu je doprovodná dospělá osoba a dítě. Společnost je oprávněna omezit, rozšířit či výčtem upřesnit okruh účastníků. V případě sourozenců je možnost slevy na kurzovném nebo poskytnutí doplňkových materiálů stejné hodnoty, záleží na domluvě mezi společností a účastníkem.
4.2 Není-li v podmínkách semináře určeno jinak, účastníkem semináře mohou být oba rodiče. Společnost je oprávněna omezit, rozšířit či výčtem upřesnit okruh účastníků.
4.3 Každý účastník kurzů nebo seminářů nese odpovědnost za svůj zdravotní stav, a to jak vůči sobě, tak vůči ostatním účastníkům a poskytovateli. Společnost má právo odmítnout účast osoby, která není zdravotně způsobilá a mohla by ohrozit sebe, ostatní nebo poskytovatele, a to bez náhrady.
5. Zájemce o zařazení do seznamu vážných zájemců o kurzy (zájemce)
5.1 Zájemci, kteří mají zájem o účast na kurzu či semináři, u kterého doposud nebyl stanoven přesný termín konání, mohou požádat o zařazení na seznam vážných zájemců prostřednictvím e-mailu na adrese znakohratky@gmail.com. nebo skrze formuláře na webové stránce. Následně obdrží od společnosti potvrzující e-mail o jejich zařazení a evidenci společností. Vedení zájemce v seznamu vážných zájemců nezavazuje společnost k povinnost příslušný kurz či seminář vypsat.
5.2 Po otevření oficiálního přihlašování do daného kurzu či semináře budou všichni zájemci zařazeni na seznam vážných zájemců o kurz či seminář (včetně těch, kteří byli zařazeni jako náhradníci), budou ze strany společnosti informováni e-mailem a vyzváni k podání přihlášky. Každý zájemce, který trvá na své účasti na kurzu či semináři, pak musí vyplnit a odeslat přihlašovací formulář na kurz či seminář.
5.3 Zájemci a účastníci kurzů a seminářů souhlasí s tím, aby jim společnost zasílala nabídky na případné další další kurzy a semináře.
6.Uzavírání smluv
6.1 Účastník vyplní a odešle přihlašovací formulář na webu společnosti a to včetně souhlasu účastníka se zpracováním osobních údajů a včetně souhlasu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Tímto odesláním se účastník zavazuje uhradit řádně a včas plnou cenu kurzu či semináře. Účastník má povinnost před vlastním odesláním přihlášky zkontrolovat a případně opravit své osobní údaje. Údaje uvedené v přihlášce jsou společností považovány za správné.
6.2 Společnost potvrdí obdržení přihlášky účastníku potvrzovacím e-mailem. Po následné domluvě obou stran zašle na e-mail fakturu s plnou cenou, nebo 1. splátkou kurzu či plnou cenou semináře. V případě, že společnost obdrží přihlášku zájemce ve chvíli, kdy je již naplněn maximální počet účastníků kurzu či semináře, společnost zašle účastníku informační e-mail, kde jej upozorní, že byl zařazen do seznamu účastníků kurzu či semináře jako náhradník a prozatím účastníkovi nezašle fakturu určenou pro kurz či seminář. V případě, že se na kurzu či semináři neuvolní místo, nemá účastník v postavení náhradníka právo absolvovat kurz či seminář a společnost není povinna kurz či seminář účastníkovi poskytnout. V případě, že se na kurzu či semináři uvolní místo, zašle společnost účastníkovi informační e-mail, kde se dotáže účastníka, zda trvá jeho zájem o účast na kurzu či semináři. Jestliže náhradník svou účast potvrdí, zašle mu společnost fakturu s cenou kurzu či semináře, která může z časových důvodů obsahovat zkrácenou dobu splatnosti. Okamžikem připsání ceny kurzu či semináře na účet společnosti je účastník oprávněn k účasti na kurzu či semináři. Připsáním ceny kurzu či semináře na účet společnosti se účastník, případně osoba, která účastníka na kurz vysílá, stává oprávněnou smluvní stranou smlouvy se společností a účastník se tak stává konečným příjemcem služby.
6.3 Platby budou prováděny bezhotovostním převodem. Okamžikem zaplacení sjednané ceny je připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele. Platby v hotovosti jsou možné pouze s výslovným souhlasem společnosti.
7. Zrušení kurzu/semináře, platba a smluvní pokuta
7.1 Společnost si vyhrazuje právo zrušit kurz či seminář, nebo změnit termín, kdy je kurz či seminář pořádán. Již přihlášený účastník má nárok na vrácení plné ceny kurzu či semináře. Účastníci i zájemci berou na vědomí, že zrušením kurzu jim nevznikají žádné další nároky vůči společnosti. Platby poskytnuté účastníkem společnost vrátí vždy na účet účastníka, či třetí osoby (plátce; odběratele), ze kterého byla platba poskytnuta.
7.2 V případě změny termínu konání kurzu či semináře bude účastníkům nabídnut nový termín. V případě, že účastník nebude s přesunutím nového termínu souhlasit, společnost mu vrátí plnou cenu kurzu či semináře.
7.3 V případě, že účastník bude s přesunutím na nový termín souhlasit, společnost ponechá již zaplacenou platbu kurzu či semináře na účtu společnosti.
7.4 Faktura obsahuje datum splatnosti. V případě splacení ceny kurzu či semináře po datu splatnosti je společnost oprávněna požadovat po účastníku smluvní pokutu ve výši 0,1 % z neuhrazené částky za každý, i započatý den prodlení. V případě, že cena kurzu není v plné výši uhrazena 7 kalendářních dní před prvním dnem konání kurzu či semináře, je společnost oprávněna přihlášenému účastníkovi zrušit účast na kurzu či semináři. Takto společnost učiní prostřednictvím informačního e-mailu, který zašle účastníkovi. V takovém případě není dotčena povinnost přihlášeného účastníka uhradit smluvní pokutu.
7.5 V případě, že účastník zaplatí cenu kurzu či semináře po splatnosti faktury a nebyla mu společností zrušena účast na kurzu či semináři, je společnost oprávněna odmítnout účast účastníka na kurzu a v tomto případě vrátí účastníku platbu. V takovém případě není dotčena povinnost přihlášeného účastníka uhradit smluvní pokutu.
7.6 Zrušení účasti na kurzu ze strany přihlášeného účastníka se řídí podmínkami pro stornování účasti uvedenými v bodě 8. V případě změny termínu kurzu či semináře ze strany společnosti jsou všichni přihlášení informováni e-mailem a je jim nabídnut termín náhradní. Přihlášený účastník má právo v takovém případě účast na kurzu či semináři odmítnout a požadovat o vrácení platby za kurzu či seminář v plné výši. V případě, že svou účast na náhradním termínu přihlášený přijme, má se za to, že uhrazená cena původního termínu kurzu či semináře je úhradou účasti na náhradním termínu. Zdanitelným plněním se pak pro účely daně z přidané hodnoty stává první den konání kurzu v novém termínu.
8. Storno podmínky
8.1 Žádost a zrušení účasti na kurzu či semináři účastníci zašlou e-mailem na adresu znakohratky@gmail.com. Při zrušení účasti je nutné uvést: Vaše jméno, e-mail, v případě platby číslo variabilního symbolu uvedeného na faktuře.
8.2 Pokud účastník zruší svou účast na kurzu či semináři, společnost má právo účtovat storno poplatky v následující výši:
Do 7 dní před začátkem celého kurzu storno poplatek 0 % z ceny kurzu.
7 dní - 48 hodin před začátkem kurzu nebo již po jedné absolvované lekci kurzu, bude vám vrácena polovina uhrazené částky. 50 % ceny.
Pokud svou účast zrušíte po více než 1 absolvované lekci, uhrazená částka je nevratná. Storno poplatek činí 100 % ceny.
V případě, že si za sebe přihlášený účastník najde náhradního účastníka celého kurzu či semináře, je storno poplatek 0 %.
Společnost může ve výjimečných případech zaplacení storno poplatku prominout.
8.3 Pokud se účastník kurzu či semináře nezúčastní, cena kurzu se nevrací a budou mu poskytnuty všechny materiály v ceně kurzu či semináře.
8.4 Peníze budou účastníkovi vráceny na stejný účet, ze kterého byla uhrazena záloha. Účastníkovi bude zaslán na e-mailovou adresu (uvedené v přihlášce na kurz či seminář) opravný daňový doklad o vrácení platby a provedením odečtu storno poplatku.
8.5 V případě potřeby omluvy na jednotlivé hodiny je třeba omluvu nahlásit 24 hodin předem telefonicky na číslo +420777469743 nebo e-mailem znakohratky@gmail.com, účastníkovi je nabídnuta individuální náhrada nebo osobní konzultace, podle domluvy s účastníkem. Společnost si vyhrazuje právo neposkytovat náhradní hodiny v plném rozsahu kurzu (45 minut).
10. Výukové materiály
10.1 V průběhu trvání kurzu či semináře jsou účastníkům poskytovány vzdělávací informace prostřednictvím materiálů tištěných, elektronických či multimediálních. Tyto materiály jsou určeny výhradně pro účely výuky a osobní potřebu účastníků. Tyto materiály nesmí být celé, ani jejich části, jakýmkoliv způsobem šířeny, kopírovány či upravovány a využívány jinak, než jako výukové materiály pro účely kurzu či semináře a pro jednotlivého účastníka.
10.2 Výukové materiály jsou dodávány nové a bezvadné. V případě, že věc při převzetí není ve shodě se smlouvou, sdělte to prosím bezprostředně po zjištění společnosti osobně nebo společnost kontaktujte emailem na znakohratky@gmail.com, abychom vám poskytli co nejvyšší míru spokojenosti.
12.2 Pokud bylo dodáno vadné zboží, společnost Vám co nejdříve vymění materiály za nové a nepoškozené.
12.3 Pokud by se jednalo o případ k individuálnímu posouzení, bude společnost zboží reklamovat u dodavatele Neurasoft s.r.o. a reklamace se přiměřeně v mezích, v jakých to lze těmito obchodními podmínkami sjednat, řídí jejich obchodními podmínkami.
11. Další práva a povinnosti účastníků
11.1 Veškeré pořizování obrazového a zvukového záznamu během celého kurzu či semináře nebo jeho části je možné pouze s výslovným předchozím souhlasem lektora a dalších účastníků.
11.2 Veškeré záznamy obrazem i zvukem jsou určeny výhradně k osobnímu studijnímu použití účastníků a nesmí být jakýmkoliv způsobem šířeny dále bez souhlasu.
11.3 Účastníci berou na vědomí, že v průběhu kurzu či semináře může společnost pořizovat fotografie, obrazové a zvukové záznamy pro účely dalšího vzdělávání a pro účely použití na webových stránkách a sociálních sítích společnosti.
11. Zpracování osobních údajů
11.1 Při vyplňování registračního formuláře na kurz či seminář, jsou účastník nebo zájemce, povinni sdělit společnosti své osobní a jiné údaje uvedené v příslušném formuláři na webových stránkách společnosti.
11.2 Souhlas se zpracováním osobních údajů je požadován při vyplnění každého registračního formuláře.
11.3 Účastníci a zájemci dávají společnosti výslovný souhlas s užitím své adresy, telefonních čísel a elektronické adresy pro účely zasílání kontaktních sdělení, obchodních sdělení, propagačních materiálů, certifikátů a daňových dokladů, a to prostřednictvím SMS, elektronické pošty či písemně, a to po dobu neurčitou. Zájemce, či účastník je oprávněn výše uvedený souhlas kdykoliv písemně odvolat.
11.4 Účastníci souhlasí s tím, že během kurzů či seminářů budou pořizovány fotografie, audio a video záznamy pro účely dokumentace a propagace společnosti, a to prostřednictvím webových stránek společnosti a sociálních sítí.
12. Vyloučení odpovědnosti
12.1 Všechny nabízené produkty a služby jsou určeny výhradně pro vzdělávací a informační účely v oblasti rodičovství, výchovy, rozvoje dětí, výuky a osobního rozvoje. Informace a výukové materiály poskytované poskytovatelem slouží pouze jako doporučení a návody. Poskytovatel nenese odpovědnost za úspěšnost či neúspěšnost jejich aplikace v praxi, ani za jakékoli pocity, zdravotní stavy nebo jiné situace, které mohou vzniknout. Během celého semináře nebo kurzu jsou účastníci plně svéprávní a zodpovědní za své jednání, chování a rozhodování. Úspěch účastníků závisí na mnoha dalších faktorech, které společnost nemůže ovlivnit, jako jsou například dovednosti, znalosti, možnosti, schopnosti, odhodlání, trpělivost či zdravotní stav.
12.2 Informace obsažené v těchto produktech nenahrazují individuální konzultaci s kvalifikovaným odborníkem a nejsou náhradou za lékařskou nebo psychoterapeutickou péči. Produkty a obsah mohou obsahovat doporučení týkající se produktů a služeb třetích stran, která vyjadřují názor na danou problematiku a slouží pouze jako doporučení.
13. Závěrečná ustanovení
13.1 Vyplněním přihlášky na kurz či seminář účastník potvrzuje, že se seznámil se Všeobecnými obchodními podmínkami a GDPR společnosti a souhlasí s nimi.
13.2 Společnost si vyhrazuje právo odchýlit se od smluvních podmínek.
13.3 Společnost si vyhrazuje právo změny obchodních podmínek. Tyto podmínky jsou platné a účinné po celou dobu trvání smluvních vztahů se společností. Ukončení smluvního vztahu se nedotýká platnosti a účinnosti ustanovení těchto podmínek, která s ohledem na svou povahu musejí přetrvat až do úplného vyřízení všech nároků ze smluvního vztahu vyplývajících, zejména ustanovení o volbě rozhodného práva, smluvní pokutě a dalších.
13.4 Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 9.9.2024.